HYPOXI METODAS VYRAMS „ŠEŠIŲ KALADĖLIŲ PRESAS” 

Statistiniais duomenimis, dauguma vyrų stovėdami prieš veidrodį, pirmiausia jame mato nereikalingus erzinančius kilogramus. HYPOXI metodika – puikus sprendimas kiekvienam vyrui, siekiančiam turėti plokščią pilvą ar ryškesnį pilvo presą.

Nenuostabu, kad vyrams skirtuose, sveiką gyvenseną propaguojančiuose žurnaluose viena dažniausiai aptariamų temų yra vadinamasis „šešių kaladėlių presas“ – išryškėję pilvo preso raumenys, primenantys akmenyje iškaltus kontūrus. Moterys žavisi vyrais, turinčiais plokščią pilvą ir gražų presą, todėl „šešios kaladėlės“ dažnai būna vyrų prioritetas Nr. 1.

Liekna talija – ne tik gražu, bet ir sveika. Vis daugiau tyrimų įrodo, kad per didelės riebalų sankaupos ant pilvo didina pavojų susirgti įvairiomis ligomis ir, pvz., patirti širdies smūgį ar insultą. Dar labiau liūdina faktas, kad riebalų deginimas tam tikrose kūno vietose daugumai žmonių yra tikra problema.

Daugeliui vyrų nepavyksta numesti svorio nei sportuojant, nei laikantis dietos. Riebalai pirmiausia tirpsta tose kūno vietose, kur jų sankaupos ne tokios didelės, tuo tarpu pilvo srities riebalai deginimui pasiduoda labai sunkiai. Šį reiškinį dažnai galima matyti stebint kultūristus, kurių kūnas dar ne visiškai ištreniruotas: jie turi puikų rankų ir kojų raumenų reljefą, tačiau nėra atsikratę vadinamųjų meilės rankenų – aplink juosmenį susikaupusių riebalų.

Tikslingas kraujotakos gerinimas sėkmingam riebalų deginimui

Riebalai gali būti pernešami su krauju ir naudojami kaip organizmo energijos šaltinis. Vadinasi, kuo gausiau tam tikra kūno sritis bus aprūpinama krauju, tuo lengviau iš jos pasišalins riebalai. Pavyzdžiui, vyro žastas nuolat treniruojamas ar bent mankštinamas, todėl jis gerai aprūpinamas krauju ir riebalų sankaupų čia taip lengvai nesusidaro. Tuo tarpu pilvo srityje riebalų sluoksnis storėja greičiau, nes gamta mus sukūrė taip, kad juosmens srityje kaupiasi energijos atsargos „juodai dienai“. Siekiant suaktyvinti riebalų deginimą ant pilvo, reikia skatinti kraujotaką būtent šioje kūno vietoje.

Tai įmanoma nedarant atsilenkimų

Alinančios atsilenkimų serijos – jau praeities dalykas. Su HYPOXI-Vacunaut metodika rezultatai būna geresni, nei bet kada ankščiau buvo galima pasiekti tradicinėmis kardiotreniruotėmis. Vacunaut slėginio įrenginio kelių kamerų sistema pakaitomis veikia pilvo sritį aukštu ir žemu slėgiu. Šis unikalus poveikis stipriai stimuliuoja kraujotaką probleminėse kūno vietose juosmens srityje. Stimuliacija pagal HYPOXI metodiką taikoma tuo metu, kai žmogus atlieka lengvus kardiopratimus ant bėgimo takelio. Taigi Vacunaut – tai unikalus terapijos ir sportavimo derinys, tirpdantis riebalus būtent tikslinėse kūno vietose – ant pilvo ir klubų.

ŠEŠIŲ KALADĖLIŲ PRESUI

Registruokitės neįpareigojančiai HYPOXI bandomajai treniruotei!
Ateikite ir „realiai” išbandykite, kaip HYPOXI gali jums padėti pagerinti kūno formas ir savijautą: tiesiog kreipkitės į artimiausią mūsų įgaliotą partnerį ir užsisakykite treniruotę.

Kas įeina į bandomąją HYPOXI treniruotę:

  • Supažindinimas su HYPOXI metodika ir jos privalumais
  • Individuali konsultacija ir jūsų kūno analizė
  • Viena bandomoji treniruotė naudojant jums rekomenduojamą HYPOXI treniruoklį
Skirta atsikratyti sunkiai pasiduodančių riebalų

  • Pilvo srityje
  • Klubų srityje
kaip Tai Veikia
Pradėkite naują lieknėjimo erą – pasinaudokite medžiagų apykaitos analizės įrenginio „HYPOXI Analyser“ pranašumu. Norėdami sužinoti daugiau ar užsirašyti sesijai, susisiekite su mumis (žr. kontaktinę informaciją). Medžiagų apykaitos analizės teikiama nauda:
  • Tikslus jūsų kūno medžiagų apykaitos greičio ir veiksmingumo nustatymas
  • Mitybos rekomendacijos, kurios padės jums optimizuoti medžiagų apykaitą
  • Pagalba lieknėjant sveikai
  • Daugiau gyvybingumo ir energijos jūsų kasdieniame gyvenime
  • Puiki papildoma priežiūra sportuojant pagal HYPOXI treniruočių metodiką

TAI NE IŠSIGALVOJIMAS, O FAKTAS

HYPOXI – pirmas ir vienintelis patentuotas prietaisas, derinantis vakuuminę technologiją su tikslingais riebalų deginimo pratimais, akivaizdus savo srities lyderis.

SUSIPAŽINKITE SU NEPRIKLAUSOMU TYRIMU

DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Nuo ko pradėti?

Pirmiausiai užsirašykite konsultacijai artimiausioje studijoje. HYPOXI treneris įvertins jūsų poreikius ir tikslus. Konsultacijos metu galėsite daugiau sužinoti apie šią unikalią sistemą ir susipažinti su procedūrų programa. Artimiausią HYPOXI studiją lengvai rasti naudodami mūsų studijų žemėlapį.

Kiek tai kainuoja?

HYPOXI sveikatingumo paslaugų kaina labai palanki, lyginant su kitų rinkoje siūlomų gydymo ir sveikatos paslaugų įkainiais bei
atsižvelgiant į pasiekiamus rezultatus. Kaina priklauso nuo jūsų pasirinkto paketo.

Rekomenduojama vienos sesijos su vienu HYPOXI įrenginiu mažmeninė kaina: 46 €, vienos HYPOXI-Dermology kombinuotos
sesijos kaina: 59 €.

Perkant narystės paketus, kainos būna dar palankesnės: viena sesija su vienu įrenginiu gali kainuoti vos 25 €, viena kombinuota
sesija – vos 33,33 €, viena HYPOXI-Dermology sesija – vos 16,66 €.

Atkreipkite dėmesį, kad kainos gali skirtis priklausomai nuo siūlomų mokėjimo planų.

Kiek trunka HYPOXI sesija?

HYPOXI puikiai tinka užimtiems žmonėms. Optimaliai deginant riebalus vienas užsiėmimas su HYPOXI įrenginiu trunka tik 30
minučių, viena HYPOXI-Dermology sesija – tik 20 minučių. Vadinasi, vienam riebalų deginimui pagal HYPOXI metodiką užteks
skirti vos vieną valandą. Bandomosios treniruotės trukmė – maždaug 1 valanda.

Į ją įeina konsultacija ir sesija(-os): HYPOXI

L250/S120/Vacunaut sesija (30 min.),
HYPOXI-Dermology sesija (20 min.).

Kokią aprangą dėvėti?

L250/S120
L250 treniruotėms tiks judesių nevaržančios sportinės kelnės (pvz., bėgimo kelnės) ir sportiniai marškinėliai. Taip pat su savimi turėkite rankšluostį.

VACUNAUT
Vacunaut treniruotėms tiks tampri, tačiau judesių nevaržanti sportinė apranga, pvz., HYPOXI sportinis kostiumas, dviratininko ar
bėgiko kelnės, tamprūs marškinėliai. Taip pat su savimi turėkite rankšluostį.

HYPOXI-Dermology
Treniruotėms tiks judesių nevaržančios kelnės, sportiniai marškinėliai, kojinės.

Kiek kartų per savaitę sportuoti?

Pradedant lieknėti pagal HYPOXI metodiką, reikėtų lankyti 3 HYPOXI treniruotes per savaitę. Bendras sportavimo laikas priklauso nuo jūsų tikslų. Daugelis klientų renkasi užsiėmimus 3 kartus per savaitę 12 savaičių ar ilgesniam laikotarpiui. Pasiekę pagrindinį tikslą galėsite pereiti prie ilgalaikio palaikymo plano ir lankyti 1–2 HYPOXI užsiėmimus per savaitę.

Po kiek laiko pamatysiu rezultatą?

Jūsų kūno matavimus atliksime per pirmą konsultaciją, po 6 ir po 12 užsiėmimų. Dauguma klientų pastebi rezultatą po šeštos HYPOXI treniruotės.

Ką daryti, jei nematau rezultato?

Jei po šeštos treniruotės pokyčių dar nepastebite – būkite atkaklūs. Kiekvieno žmogaus kūnas skirtingas. Patikrinkite, ar tiksliai laikotės jūsų HYPOXI trenerio sudaryto mitybos plano ir šiame lankstinuke pateiktų nurodymų. Ar miegate pakankamai? Ar kasdien išgeriate po 2 litrus vandens? Visi šie veiksniai gali turėti įtakos jūsų rezultatams.

HYPOXI – ar tai skausminga?

Ne, tai visiškai neinvazinės ir neskausmingos procedūros. Be to, HYPOXI pratimai tausoja sąnarius: L250 ir HYPOXIDermology
įrenginiai naudojami horizontaliai, taip nuimamas krūvis nuo sąnarių.

Ar HYPOXI tinka žmonėms be fizinio pasirengimo?

HYPOXI treniruotės skirtos įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo vyrams bei moterims. Procedūrų metu bus nuolat stebimas jūsų širdies ritmas ir kūno temperatūra. HYPOXI nereikalauja išankstinio fizinio pasirengimo, šios procedūros puikia tinka kiekvienam norinčiam sugrįžti prie fizinių pratimų, net jei žmogus nesportavo daugelį metų. Atėjus į studiją jums reikės užpildyti kliento informacijos anketą, nes kai kurie sveikatos sutrikimai gali trukdyti procedūroms. Kilus abejonėms, rekomenduojame pasitarti su gydytoju – mums labai svarbu jūsų saugumas!

Ar galiu užsiimti ir kitokia mankšta?

Žinoma! Dalyvavimas HYPOXI sesijose nereiškia, kad turėtumėte nutraukti kitokį sportavimą. Mes visada skatiname žmones gyventi aktyviai. Tačiau siekiant didžiausio veiksmingumo svarbu nepraleidinėti jums paskirtų HYPOXI užsiėmimų.

Ar numesiu svorio ir kitose kūno vietose?

HYPOXI metodika tokia unikali būtent todėl, kad ji tikslingai mažina riebalų sluoksnį konkrečiose kūno vietose – ant klubų, sėdmenų, šlaunų, pilvo. Kadangi reguliariai atliksite lengvus fizinius pratimus ir maitinsitės sveikai, žinoma, riebalų gali sumažėti ir kitose kūno vietose, pavyzdžiui ant krūtinės ir rankų. Tačiau daugiausia centimetrų prarasite būtent tikslinėse kūno srityse – nuo klubų, sėdmenų, pilvo, šlaunų.

Ką daryti, jei esu nėščia?

Nėščioms moterims neleidžiama dalyvauti HYPOXI procedūrose. Jei tapote nėščia po to, kai pradėjote lankyti HYPOXI sesijas, sustabdykite jūsų įsigyto paketo galiojimą iki to laiko, kai po gimdymo būsite pasirengusi tęsti treniruotes.

Ką daryti, jei neseniai gimdžiau?

Rekomenduojame pradėti lankyti HYPOXI užsiėmimus ne ankščiau kaip praėjus 8–10 savaičių po gimdymo.

Ką daryti, jei maitinu krūtimi?

Motinos, maitinančios krūtimi, gali saugiai dalyvauti HYPOXI užsiėmimuose. Lankant procedūras su HYPOXI-Dermology ar Vacunaut įranga, prašome naudoti krūtų apsaugas. Taip išvengiama bet kokių nemalonių pojūčių.

Ką daryti, jei turiu krūtų implantus?

Moterys, turinčios krūtų implantus, gali saugiai dalyvauti HYPOXI treniruotėse.

Ką daryti, jei mano sveikatos būklė neleidžia sportuoti?

Žmonėms, turintiems sveikatos sutrikimų, kurie gali trukdyti atlikti pratimus, prieš dalyvavimą HYPOXI užsiėmimuose reikės pateikti gydytojo pažymą

Atskleiskite savo geriausią pusę su HYPOXI!

Užpildę žemiau pateiktą formą užsisakykite treniruotę mūsų studijoje ir leiskitės į HYPOXI kelionę jau šiandien.